We houden ons bezig met Facilitair management in de meest brede zin van het woord.
Facilitaire beheer- & managementorganisatie die als doel heeft concrete kwaliteitsverhoging en kostenbesparing voor zijn klanten te realiseren. GlobalFacilities realiseert dit door mensen, middelen, kennis en processen optimaal op elkaar af te stemmen. Wij staan in voor een positieve ROI op onze dienstverlening.
Ons team beschikt over een ruime ervaring met facility management, we zijn projectmatig voor tijdelijke capaciteit inzetbaar, voor projectmanagement of verbetermanagement.
De focus ligt veelal op projectmanagement; binnen uw organisatie bestaan vaak verschillende projecten, klaar om opgepakt te worden. Vraagstukken waarvoor u niet altijd capaciteit beschikbaar hebt. Denk aan verbouwingen, werkplekinrichting of huisvestingsvraagstukken. Wij selecteren de projectmanager / interimmer, die een opdracht volledig in goede banen leidt. Vanuit opgestelde doelen gaan we met het project aan de slag en maken we elke dag een kleine doorbraak. We weten goed hoe de medewerkers te betrekken en worden gedreven door de beste oplossingen.
Voor een Voortgezet Onderwijs stichting op interimbasis voor de afdeling Vastgoed gedurende anderhalf jaar projectleiding en projectmanagement uitgevoerd.
GlobalFacilities maakt en levert het interieur voor de nieuwbouwschool van Yulius. De projectleiding van ontwerpfase t/m de realisatiefase wordt ook door ons opgepakt.
GlobalFacilities voert op interimbasis een tijdelijke opdracht uit als Projectleider vastgoed voor de Gemeente Steenbergen ter versterking van het team Beheer, Ruimte en Accommodaties.
U kunt ons uiteraard persoonlijk benaderen, we staan u graag te woord. Het is mogelijk om een afspraak in te plannen, of telefonisch of per e-mail uw vragen en wensen bespreekbaar te maken.
Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.