De Gemeente heeft ons op interimbasis ingeschakeld voor facilitair management om tot een plan van aanpak en plan van eisen te komen om de routing (functioneel) en de esthetische uitstraling van de representatieve ruimtes, de flexplekken en de raadzaal te verbeteren.
Het gemeentekantoor is middenin de dorpskern gesitueerd en heeft een mooie monumentale uitstraling, de manier van dienstverlening is uiteraard de afgelopen jaren sterk veranderd. Het gemeentekantoor had in de centrale hal diverse balie/front office plekken naast elkaar wat niet meer aansloot bij het huidige dienstverleningsconcept en tevens zeer klantonvriendelijk oogde. Ook waren de diverse balieplekken niet geschikt voor het aanzitten door minder valide wat we in de nieuwe opzet uiteraard ook geschikt hebben gemaakt voor minder valide ofwel een MIVA balie.
Voor de inzet van de raadzaal hebben we meegedacht in een multifunctioneel gebruik zodat deze mooie ruimte ook vaker gebruikt kan gaan worden voor overleggen en vergaderingen buitenom de raad.
De uitstraling en de functionaliteit van de huisvesting van het gemeentekantoor waren ongeorganiseerd en oogde rommelig. In de loop der jaren was er van alles aan inrichting, accessoires en kleuren aan toegevoegd waardoor de eenheid, een goede routing, gebruikersvriendelijkheid en bezoekersvriendelijkheid ver zoek waren.
Aan GlobalFacilities de opgave om een functioneel en technisch programma van eisen, een bestek, en ontwerptekeningen op te stellen voor de back office, de front office, de entreehal en de raadzaal.
GGD Zeeland heeft door GlobalFacilities laten onderzoeken en toesten of het huidige vastgoed en de huisvesting nog voldoet aan de strategische toekomstvisie. We werkten voor de GGD aan een locatieonderzoek, een huisvestingsonderzoek en een werkconcept vitaliteit.
In opdracht van een grote Voortgezet Onderwijsstichting hebben we binnen het bestuursbureau op interimbasis voor de afdeling Vastgoed gedurende anderhalf jaar projectleiding en projectmanagement uitgevoerd.
Het bestuursbureau ondersteunt de scholen door hen de secundaire processen (P&O, financiën, vastgoed, facilitair, inkoop, ict, communicatie) uit handen te nemen, zodat de scholen zich kunnen focussen op het primaire proces: het onderwijs.
Onze ontwerpers ontwikkelden een totaal concept en interieurontwerp voor een nieuwbouw hotel met een inpandig top restaurant te Domburg. Op basis van de ontwerpen van de bouwkundige architect kwamen wij tot een totaal concept met een nieuwe naam voor het hotel en een bijpassende huisstijl. In het interieurontwerp is voor de hotelkamers gewerkt met duurzame tijdloze materialen in een ingetogen chic stijl.
U kunt ons uiteraard persoonlijk benaderen, we staan u graag te woord. Het is mogelijk om een afspraak in te plannen, of telefonisch of per e-mail uw vragen en wensen bespreekbaar te maken.
Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.