Onze Interim projectleider werkt samen met het team vastgoed en accommodaties aan verduurzaming van de gemeentelijke gebouwen, vanaf ontwerpfase tot en met de uitvoeringsfase.
Een leuke interimopdracht waarin de Interimmanager van GlobalFacilities de begeleiding als projectleider coördineert van renovatie, nieuwbouw en/of uitbreidingsprojecten van
gemeentelijke gebouwen, vanaf ontwerpfase tot en met de uitvoeringsfase.
Als projectleider vastgoed begeleiden we de vastgoedprojecten op het gebied van verduurzaming van de accommodaties. De gemeente heeft zo’n 46 gemeentelijke gebouwen in de vastgoed portefeuille. Binnen de gemeente is de kadernota “Maatschappelijk Vastgoed” vastgesteld. Deze kadernota geeft de Steenbergse visie weer op maatschappelijk vastgoed; namelijk dat “Vastgoed faciliteert”.
Doel van de kadernota is het streven naar de ambitie om te beheren wat de gemeente heeft aan eigen vastgoed en (indien nodig) ook het vastgoed van derde en gronden (de aanbodkant). De gemeente gebruikt het vastgoed om bewust en doelgericht te sturen op het creëren van een meerwaarde voor de samenleving.



Kijk hier voor de warme bibliotheekinrichting welke we realiseerden voor Theek5!
Een strak en duurzaam nieuw kantoorpand met showroom voor Kapimex Breda op het Rithmeesterpark, duurzaam ingericht door GlobalFacilities!
GlobalFacilities ontwerpt en levert het complete interieur, zowel de losse inrichting als de maatwerk meubels voor de nieuwbouwschool van Yulius. Het gehele interieurontwerp is bedacht en uitgewerkt door het interne team van architecten. De projectleiding van ontwerpfase t/m de realisatiefase is tevens door ons opgepakt.
Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.