Als management is het belangrijk dat er voor wordt gezorgd dat alle faciliteiten aanwezig zijn voor de werknemers om hybride te werken. Zo moet er zowel thuis als op kantoor een vitale en gezonde werkplek zijn. Ook moet de online omgeving op de juiste manier worden ingericht. Omdat men wisselt tussen werkplekken is het belangrijk dat er op elke afdeling duidelijke doelen, planning en taken zijn. De taak is dan ook aan het management om een goed overzicht te behouden.
Voor de nieuwe DNM huisvesting de gehele casco binnenafwerking & bouwbegeleiding uitgevoerd, het interieurontwerp gemaakt en een hele gave en gezonde werk- en ontmoetingsplek gecreëerd. Maak kennis met dit hybride kantoor!
Hybride werken en kantoorinrichting:
Een nieuwe manier van werken, wat betekend dit voor de kantoorinrichting? Dit onderdeel hebben we uitgezet in een aantal handige tips of eigenlijk een stappenplan tot het creëren van een geschikte kantoorinrichting voor het hybride werken. Neem vrijblijvend contact met ons op voor deze tips en het stappenplan om hybride werken goed te kunnen faciliteren.
Akoestiek verbeteren op kantoor of in je werk of leeromgeving doe je door het toevoegen van geluidsabsorberende materialen in de ruimte, zoals akoestische plafondpanelen of akoestische wandpanelen. Van belang is dat de juiste toonhoogten worden gedempt.
U kunt ons uiteraard persoonlijk benaderen, we staan u graag te woord. Het is mogelijk om een afspraak in te plannen, of telefonisch of per e-mail uw vragen en wensen bespreekbaar te maken.
Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.