Onze interim projectmanager is binnen het team Grondbedrijf en Vastgoed aan de slag!
Dit team is als eigenaar verantwoordelijk voor het vastgoed van de gemeente. We beheren en onderhouden gemiddeld zo’n 250 gebouwen en bepalen op basis van gemeentelijk beleid of het nodig is om gebouwen en gronden te ontwikkelen, te kopen of verkopen. Het is boeiend, afwisselend en uitdagend werk. Ook al, omdat Venlo een dynamische 100.000+ gemeente is en stevige duurzaamheidsambities heeft. Een belangrijke opdracht van het team is het integraal en “slim” verduurzamen van onze panden.
We werken aan meerdere gebouwen (projecten) gelijktijdig. Een aantal verduurzamingsprojecten is in uitvoering, anderen zijn in voorbereiding. We werken nauw samen met de collega’s van technisch beheer en onderhoud, beleidsadviseurs sport, maatschappelijk en cultuur en met externe stakeholders.
De interim projectleider heeft regelmatige (interne) afstemming met de programmamanager Circulaire en Duurzame Stad en de verantwoordelijk wethouder Duurzaamheid. Het voorzitten van het maandelijks bestuurlijk overleg (stuurgroep) behoort tevens tot de taken. Het beantwoorden van (raads-)vragen als ook het regelmatig informeren van college en raad over de voortgang via een projectenrapportage behoort ook tot de verantwoordelijkheden.



GlobalFacilities voert op interimbasis een tijdelijke opdracht uit als Projectleider vastgoed voor de Gemeente Steenbergen ter versterking van het team Beheer, Ruimte en Accommodaties.
Voor de recente uitbreiding van de Leidse instrumentenmakers school, GlobalFacilities maakte het ontwerp en realiseerde de binnenafwerking en het interieur.
Bibliotheek Zeeuws Vlaanderen heeft er in het mooie vestingstadje Hulst een prachtige locatie bij, wij maakten het ontwerp en realiseerden de complete afbouw en de inrichting van deze bibliotheek.
Om je de beste ervaring te kunnen geven maken wij gebruik van Cookies. Door het gebruiken van onze website ga je hier automatisch mee akkoord. Wil je meer informatie? Klik dan hier.